hudikhäng - therese

varit i hudik i fredags och idag för att kika på kusin clipp som har tagit studenten!
studenttåget på fredan och balen idag, sjukt kul vare.
åkte även hem till clipp i fredags för att fira honom, sen stack ida, jag, elsa å bibbi å bada i skogssjön där ;)
men i vilket fall så träffade jag bror christian i hudik i fredags, år och dar sen sist, han kände inte ens igen mej.. fast det förstår jag, jag har ju trors allt blivit större..
och idag åkte jag in med emilia, fin-åk där. raggarbiiil! :D 
men nu taggar vi till konfirmationen som är imorrn..!
eller..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!