Presentation - Elin

Okej, tänker göra ett försök till en lite mer ingående presentation utav mig själv.
Jag heter då Elin Rooth och fyller 17 år i sommar. 
Jag går första året på nordvik - hästhållning och ja, skolan är väl inte världens bästa, men jag trivs helt okej nu. 
Jag bor numera på skolan, kramfors, är hemma i delsbo på lov och vissa helger. 
Min vardag är väl typ skola, ponnyn och umgås med vänner, och så rullar de på. 
Jag gillar i princip all sorts sport, springa och ja massor, men, jag är på tok för lat. 
Förut älskade jag att fotografera, men de har kjag lagt på hyllan, som mycket annat jag förut brann för tyvär. 
Förut tog jag varje tävling för de var verkligen en höjdpunkt, men de ligger också lite åt sidan faktiskt, tycker inte alls de är lika ku när jag väl är där längre oftast.
Men jag tävlar i alla fall både dressyr och hoppning och mitt intresse för dressyren har växt jättemycket. 
Jag ska satsa på att ha kul mina sista ponnyår och när jag känner mig redo för att köpa en storhäst ska jag göra de och åter igen satsa på tävlingarna, denna gången på riktigt. 




Kommentarer
Postat av: Sandar

Hej duktig som jag är så har jag lärt mig lägga in bildlänkar ;), jag har gjort en till er nu bara provisoriskt. Men nu vet jag hur man gör och vill ni så kan ni göra en egen och skicka till mig så kan jag lägga in den ist :)

Bred max 370 dock



kram på er

2011-06-18 @ 12:21:22
URL: http://dkrsryttare.blogg.se/
Postat av: frida

merameramera! (a)

Elin: kan du inte skriva ett inlägg om skolhästarna, vad de är för några, vad ni gör och vilka du gillar mest? :)



Therese: Jag vill veta mer om din ponny, kanske vad du gör på dagarna? lite så man kan hänga med i utveckligen, och då vill jag ju alltså ha typ daglig uppdatering utav dig (hälsa att elin ska bli bättre på de också) hehe.



kom igen nu tjejer, skriv mera :D

2011-06-18 @ 12:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


En gratisdesign av:

jennyjanssons.com

Bilder i headern från weheartit.com


RSS 2.0
Ladda ner en gratis bloggdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!